Функція | Супермаркет |
Замовник | Приватна особа |
Статус | Реалізований |
Площа | 700м2 |
Розташування | м.Вишгород, Київська область |
Робота над проектуванням супермаркету почалась ще задовго до його будівництва.
Розташування об’єкту даного призначення в цьому місці було не випадковим: будівля знаходиться в новому житловому масиві Вишгорода. В першу чергу супермаркет орієнтований на молодих та сучасних споживачів, відвідувачів із дітьми.
Фасадна частина та прилегла територія продумані до дрібних деталей: відокремлені пішоходні і транспортні потоки, авто і велостоянка, сходи та пандуси.
Великий навіс над входом, яскраві вивіска та постери запрошують відвідувачів всередину.
Окрім важливих планувальних, технологічних та інженерних рішень, які були вдало виконані в даному об`єкті, головною задачею стало розробити та започаткувати власний бренд магазину.
Дизайн внутрішніх приміщень підпорядкований технологічному розташуванню груп товарів.
Відходячи від основної ідеї, що закладалась замовником- це раціональне, зрозуміле для відвідувачів, функціональне зонування торгових залів, ми поділили їх на відділи кольором, використовуючи яскраві таблички з надписами, відповідного кольору стелажі та інфографіка на стінах та друком на керамічній плитці.
Зони призначення підкреслюються чорно-білими трафаретами на стінах, на плитці зони гастрономії, в кафе, також в дерев’яних елементах оздоблення, в освітлювальних приладах.
Все це узагальнилось в створенні FRESH FOOD market. За головний базовий колір взяли темний антрацит. На фасаді додали яскравий жовтий колір, в інтер’єрі – відкриті життєрадісні кольори: жовтий, помаранчевий, червоний, синій, зелений та світле дерево.
Інтер’єр торгових приміщень побудований на контрастах: темна відкрита стеля, деталі світильників та стелажів із світлого дерева, білий та чорний колір стін з інфографікою, кольорові деталі зонування. А завдяки стелі з відкритими комунікаціями, великим фасадним панорамним вікнам, поперечному розташуванню світильників над стелажами, все приміщення наповнене великою кількістю світла, що візуально збільшує приміщення.
Перший поверх займає повсякденна продуктова група, підвальний поверх – промислова група, напої, алкоголь.
Поруч із головним входом розташована затишна кав`ярня з кондитерськими виробами, виконана в загальній стилістиці з супермаркетом.